Persoanele înscrise în Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local) pot depune dosarele pentru încheierea contractelor de finanțare
Primăria Municipiului Lugoj informează persoanele fizice care s-au înscris on-line pe site-ul Administrației pentru Fondul de Mediu la Programul privind casarea autovehiculelor uzate (Rabla Local) că începând de luni, 09.10.2023, pot depune la sediul Primăriei, Biroul Relații cu Publicul, parter, camera 7, dosarul cu documentele solicitate în procedura internă afișată, în vederea încheierii contractelor de finanțare.
Orarul pentru depunere dosare este:
- de luni până joi, de la ora 08:30 la ora 15:00;
- vineri, de la ora 08:30 la ora 12:00.
Pentru a descărca Regulamentul și Cererea, vizitați site-ul Primăriei Municipiului Lugoj:
https://www.primarialugoj.ro/stiri/continut_stire.php?id=669
Doar după semnarea contractului de finanțare cu primăria, persoana fizică va casa și va radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat, pentru a beneficia de stimulentul pentru casare de 3.000 de lei.
Beneficiarul stimulentului de casare se angajează conform ghidului de finanțare că nu va achiziționa un autoturism cu norma de poluare Euro 5 și/sau inferioară în termen de 3 ani de la primirea stimulentului pentru casare.