Program nou de relații cu publicul, la Serviciul de Taxe și Impozite Lugoj
Programul de relații cu publicul al Serviciului de Taxe și Impozite din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj a fost modificat.
Noul program, valabil din data de 22 februarie 2021, atât pentru depunerea cât și pentru ridicarea documentelor, este:
- luni, marți, joi și vineri – orele 9:00 – 14:00;
- miercuri – orele 9:00 – 16:00.
Formularele și documentele, necesare fiecărui tip de solicitare în parte, se găsesc pe site-ul primăriei www.primarialugoj.ro la secțiunea servicii ON – LINE.
Solicitările se pot trimite online, la adresa de e-mail impozite@primarialugoj.ro. Răspunsurile se pot transmite, deasemenea, pe e-mail, dacă acest lucru este solicitat.
„Termenul de verificare și soluționare pentru documentele depuse la sediul Primărie va fi de minim 5 zile, indiferent de tipul de solicitare, drept urmare încurajăm depunerea online a documentelor, astfel putând fi evitate aglomerările și drumurile inutile, protejându-ne unii pe alții”, au aununțat reprezentanții Primăriei Lugoj, menționând că „modificarea orarului survine în urma demarării unui amplu proces de modificare a programelor informatice din instituția Primăriei, ce are ca scop final reducerea consumului de hârtie si trecerea spre mediul digital”.
Programul casieriei rămane neschimbat, și anume:
- luni, marti, joi și vineri – orele 8,30-16,30,
- miercuri – orele 8,30-18,30.