Program nou de relații cu publicul, la Serviciul de Taxe și Impozite Lugoj

Programul de relații cu publicul al Serviciului de Taxe și Impozite din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj a fost modificat.

Noul program, valabil din data de 22 februarie 2021, atât pentru depunerea cât și  pentru ridicarea documentelor, este:

  • luni, marți, joi și vineri – orele 9:00 – 14:00;
  • miercuri – orele 9:00 – 16:00.

Formularele și documentele, necesare fiecărui tip de solicitare în parte, se găsesc pe site-ul primăriei www.primarialugoj.ro la secțiunea servicii ON – LINE.

Solicitările se pot trimite online, la adresa de e-mail impozite@primarialugoj.ro. Răspunsurile se pot transmite, deasemenea, pe e-mail, dacă acest lucru este solicitat.

“Termenul de verificare și soluționare pentru documentele depuse la sediul Primărie va fi de minim 5 zile, indiferent de tipul de solicitare, drept urmare încurajăm depunerea online a documentelor, astfel putând fi evitate  aglomerările și drumurile inutile, protejându-ne unii pe alții”, au aununțat reprezentanții Primăriei Lugoj, menționând că “modificarea orarului survine în urma demarării unui amplu proces de modificare a programelor informatice din instituția Primăriei, ce are ca scop final reducerea consumului de hârtie si trecerea spre mediul digital”.

Programul casieriei rămane neschimbat, și anume:

  • luni, marti, joi și vineri  – orele 8,30-16,30,
  • miercuri – orele 8,30-18,30.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.