Primăria Municipiului Lugoj organizează concurs pentru Șef serviciu, grad II – 1 post, din cadrul Serviciului voluntar pentru situații de urgență

Primăria Municipiului Lugoj, cu sediul în Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4, organizează la sediul autorităţii publice concurs pentru ocuparea cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată a postului vacant de Șef serviciu, grad II – 1 post, din cadrul Serviciului voluntar pentru situații de urgență, din subordinea Consiliului Local al Municipiului Lugoj.

Concursul este organizat în baza art. II din Legea nr. 203/2020, pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020, privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID 19.

Condiţiile generale de participare la concurs, condiţiile specifice de participare la concurs, bibliografia și atribuțiile prevăzute în fișa postului sunt afișate pe pagina de internet a autorității publice locale la secțiunea Anunțuri concursuri angajare.

Proba scrisă se va desfăşura în data de  11.01.2021 ora 1000, iar interviul se va susține în data de 14.01.2021 ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj.

Dosarele de înscriere se vor depune la sediul Primăriei Municipiului Lugoj – Biroul Relații cu publicul până la data de 04.01.2021, inclusiv.

Relaţii suplimentare se pot obține la Biroul relaţii cu publicul – camera 7 sau telefonic la nr. 0256/352240 interior 210.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.