Primăria Municipiului Lugoj organizează concurs pentru Șef birou, gradul II; Consilier, clasa I, grad profesional asistent -1 post Consilier, clasa I, grad profesional debutant – 3 posturi

Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere și execuție vacante din cadrul Biroului finanțări și implementare proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, cu durată normală a timpului de muncă, după cum urmează:

  • Șef birou, gradul II;
  • Consilier, clasa I, grad profesional asistent -1 post
  • Consilier, clasa I, grad profesional debutant – 3 posturi.

Concursul este organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata normală a timpului de lucru pentru cele 5 (cinci) funcții publice vacante este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână.

Proba suplimentară de testare a competențelor lingvistice de limba engleză se va desfășura în data de 02.03.2021 ora 1100.

Proba scrisă se  va desfășura în data de 09.03.2021 ora 1100, iar proba de interviu se va desfășura în data de 15.03.2021 ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare – candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Condiții specifice de participare la concurs:

Pentru Șef birou, gradul II:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

– vechime minimă 5 ani în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

– competențe de limba engleză – nivel avansat;

Pentru Consilier, clasa I, grad profesional asistent -1 post:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– vechime minimă 1 an în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

– competențe de limba engleză – nivel avansat;

Pentru Consilier, clasa I, grad profesional debutant -3 posturi:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

– competențe de limba engleză – nivel avansat.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Municipiului Lugoj, Biroul relații cu publicul, în perioada 02.02.2021-22.02.2021 inclusiv.

Bibliografia și Tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.