Primăria Lugoj organizează concurs pentru un post de consilier la Biroul finanțări și implementare proiecte

Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Biroul finanțări și implementare proiecte.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel avansat, se va desfășura în data de 26 iulie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba suplimentară de testare a competențelor lingvistice de limba engleză, nivel avansat, se va desfășura  în data de 27 iulie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 29 iulie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei, nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de participare la concurs:

  • – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • – minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • – cunoștințe de operare pe calculator – nivel avansat;
  • – competențe de limba engleză – nivel avansat.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 24 iunie 2022 – 13 iulie 2022 inclusiv.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj,   Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.

Observații suplimentare: persoană de contact – Daiana-Alina Maier, Inspector.

Data afișării: 24 iunie 2022.

 

Lugoj Expres Primăria Lugoj organizează concurs pentru un post de consilier la Biroul finanțări și implementare proiecte Primăria Municipiului Lugoj funcție publică consilier concurs de recrutare concurs Biroul finanțări și implementare proiecte angajare

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.