Primăria Lugoj organizează concurs pentru 2 posturi de inspector la Compartimentul registratură, casierie și baze de date

Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Lugoj, Direcția taxe și impozite, Compartiment registratură, casierie și baze de date, după cum urmează:

  • Inspector, clasa I, grad profesional debutant;
  • Inspector, clasa I, grad profesional asistent.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de execuție vacantă este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel de bază, se va desfășura în data de 01 septembrie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 12 septembrie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de participare la concurs:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional asistent;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional debutant – nu este cazul.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 01 – 22 august 2022 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.

Observații suplimentare: persoană de contact – Daiana Alina Maier, Inspector.

Data afișării: 01 august 2022.

 

Lugoj Expres Primăria Lugoj organizează concurs pentru 2 posturi de inspector la Compartimentul registratură, casierie și baze de date primăria lugoj inspector funcții publice depunere dosare concurs Primăria Lugoj concurs angajare Compartimentul registratură angajare Primăria Lugoj angajare Lugoj angajare

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.