Primăria Lugoj organizează concurs pentru 2 posturi de inspector la Biroul investiții
Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, Direcția tehnică, Biroul investiții, după cum urmează:
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional superior;
- o funcție de Inspector, clasa I, grad profesional principal.
În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de:
- art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Durata normală a timpului de lucru pentru funcțiile publice de execuție vacante este de 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.
Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 18 aprilie 2022, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.
Proba scrisă se va desfășura în data de 27 aprilie 2022, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.
Condiții de participare:
- candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiții specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență: inginerie civilă, ingineria instalațiilor, inginerie electrică, arhitectură sau inginerie mecanică;
- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, clasa I, grad profesional superior;
- minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de Inspector, grad profesional principal.
Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 16 martie – 04 aprilie 2022 inclusiv.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”
Observații suplimentare: persoană de contact – Loredana Dărăbanţ, Șef birou.
Data afișării: 16 martie 2022.