Noul orar de relații cu publicul la Compartimentul de Evidența Persoanelor
Primăria Lugoj a anunțat noul program de lucru cu publicul al Compartimentului de Evidenţă a Persoanelor din Cadrul Serviciului Public Comunitar Local Pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj.
Preluare acte pentru cărţi de identitate:
- Luni: 8.30 –13.00
- Marți: 8.30 –13.00
- Miercuri: 13.00 –18.30
- Joi: 8.30 –13.00
- Vineri: 13.00 –16.30 (preluări teren, camera mobilă)
IMPORTANT: Preluarea actelor pentru cărți de identitate se va efectua în zilele de luni, miercuri și joi DOAR în baza programărilor telefonice stabilite cu maxim 30 de zile înainte de data solicitată, la numărul de telefon 0256/352516.
Eliberări acte:
- Luni: 13.00 – 16.30
- Marți: 13.00 – 16.30
- Miercuri: 8.30 – 13.00
- Joi: 13.00 – 16.30
- Vineri: 8.30 – 13.00