Municipiul Lugoj organizează concurs pentru postul de Șef birou la Biroul agricol, cadastru

‚,Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef birou, clasa I, gradul II, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de:

  • II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
  • V din O.G. nr. 17/2021 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 134/2019 privind reorganizarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, precum şi pentru modificarea unor acte normative.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de conducere vacantă este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 15 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 18 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul inginerie geodezică și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

– minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

-cerințe specifice: certificat de autorizare în vederea realizării și verificării lucrărilor de specialitate în domeniul cadastrului, geodeziei și cartografiei pe teritoriul României – categoria A sau categoria B, obținut conform prevederilor Ordinului nr.107/2010 al A.N.C.P.I.

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

Lugoj Expres Municipiul Lugoj organizează concurs pentru postul de Șef birou la Biroul agricol, cadastru șef birou Primăria Municipiului Lugoj municipiul Lugoj concurs Biroul agricol cadastru anunț Primăria Lugoj anunț

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.