Municipiul Lugoj organizează concurs pentru 2 (două) posturi la Biroul agricol, cadastru

‚,Municipiul Lugoj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 2 (două) funcții publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional asistent și Inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Direcția administrație publică locală, Biroul agricol, cadastru.

În conformitate cu prevederile art. 618 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, concursul este organizat în baza excepției prevăzute de:

  • II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
  • V din O.G. nr. 17/2021 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 134/2019 privind reorganizarea Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale, precum şi pentru modificarea unor acte normative.

Durata normală a timpului de lucru pentru funcțiile publice de execuție vacante este 8 ore pe zi, respectiv 40 ore pe săptămână.

Proba suplimentară de testare a competențelor specifice în domeniul IT – cunoștințe de operare pe calculator, nivel mediu, se va desfășura în data de 12 noiembrie 2021, ora 1000, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr.4.

Proba scrisă se va desfășura în data de 17 noiembrie 2021, ora 1100, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4.

Condiții de participare:

  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice de studii de specialitate:

Pentru Consilier, clasa I, grad profesional asistent:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • minimum 1 an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

Pentru Inspector, clasa I, grad profesional debutant:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – nu este cazul;

Bibliografia/tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii publice locale www.primarialugoj.ro, la secţiunea Anunțuri concursuri angajare.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 12 octombrie 2021 – 01 noiembrie 2021 inclusiv.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr.4, Biroul relații cu publicul, tel. 0256/352240, fax. 0256/350393, e-mail: contact@primarialugoj.ro sau personal@primarialugoj.ro.”

Observații suplimentare: persoană de contact – Lavinia Ivăniș, Inspector.

Data afișării: 12 octombrie 2021.

Lugoj Expres Municipiul Lugoj organizează concurs pentru 2 (două) posturi la Biroul agricol, cadastru Primăria Municipiului Lugoj municipiul Lugoj inspector consilier concurs Biroul agricol cadastru anunț Primăria Lugoj anunț

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.