Consultare publică privind Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Public de Salubrizare din județul Timiș
Primăria Municipiului Lugoj inițiază procedura de consultare publică, conform prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu privire la Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Public de Salubrizare din județul Timiș.
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de salubrizare din județul Timiș, se afișează la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, se publică pe site-ul instituţiei la secțiunea Documente publice – Transparență decizională în administrația publică – Proiecte de hotărâri și se transmite mass – mediei locale, conform procesului – verbal nr. 94.131 din 29.09.2021.
Persoanele interesate pot transmite sau depune propuneri, sugestii sau reclamaţii cu privire la regulamentul mai sus menţionat până la data de 11.10.2021, orele 12.00 pe adresa de email contact@primarialugoj.ro sau la sediul instituției, camera 7.