Consiliul Local Lugoj convocat în ședință ordinară
Consilierii lugojeni se vor întruni joi, 28 februarie, de la ora 14, în ședință ordinară.
Pe ordinea de zi se află proiectele de hotărâri privind:
- solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al Statului Român și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al Municipiului Lugoj, județul Timiș a unei părți din imobilul 1252 situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii nr. 124;
- conferirea titlului de „Cetăţean de onoare” al municipiului Lugoj doamnei Herta Anițaș;
- atestarea apartenenței la domeniul public al municipiului Lugoj a unor imobile – străzi;
- aprobarea listelor de priorități în soluţionarea cererilor de locuinţe ANL pentru tineri, destinate închirierii;
- revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 96 din 22.06.2017 privind concesionarea, în urma licitaţiei publice, a unui teren în suprafaţă de 456 m.p., situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii, zona M.A.N.;
- stabilirea tarifului maximal în vederea efectuării serviciului de transport persoane în regim de taxi. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
- acordarea scutirii de la plata sumei de 487 lei reprezentând impozit pe clădiri pentru anul 2019, Fundaţiei Anitaheim Varel, pentru imobilul situat în municipiul Lugoj, str. Viorelelor nr. 1;
- acordarea scutirii de la plata sumei de 8.712 lei reprezentând impozit pe clădiri pentru anul 2019, Asociației Clementina, pentru imobilul situat în municipiul Lugoj, str. A. Ipătescu, nr. 5, sc. A ap. 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 și 12;
- actualizarea inventarului terenurilor disponibile care pot fi atribuite în folosinţă gratuită tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani;
- neexercitarea dreptului de preemțiune pentru achiziționarea imobilului situat în municipiul Lugoj, Piața I. C. Drăgan nr. 9;
- aprobarea modelului de Atestat de administrator de condominii.
Toate proiectele de hotărâri sunt inițiate de primarul Francisc Boldea.