Consiliul Local Lugoj, convocat în ședință ordinară. Pe ordinea de zi: 12 proiecte de hotărâri
Prin dispoziția primarului interimar Bogdan Ștefan Blidariu nr. 215 din 23 februarie 2024, Consiliul Local al Municipiului Lugoj a fost convocat în ședință ordinară, pentru data de 29.02.2024, ora 1400, în „sala de protocol” a Primăriei Municipiului Lugoj.
Consilierii locali care nu pot participa fizic la lucrările ședinței au posibilitatea să participe prin mijloace electronice, prin platforma online de videoconferință.
Membrii Consiliului Local al Municipiului Lugoj sunt invitați să formuleze și să depună amendamente asupra proiectelor de hotărâri.
Ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului local din data de 29.02.2024, conține 12 proiecte de hotărâri:
- Proiect de hotărâre nr. 7 pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 222 din 16.11.2021 privind aprobarea Regulamentului de acordare a tichetelor sociale în vederea achiziționării de mese calde. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei juridice, de disciplină, muncă, învățământ, sănătate, familie, protecție socială, protecția copiilor, apărarea ordinii și liniștii publice, respectarea drepturilor omului și libertăților cetățenești, culte);
- Proiect de hotărâre nr. 8 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Lugoj nr. 176 din 28.04.2022 privind aprobarea metodologiei de acordare a tichetelor sociale pentru persoanele vârstnice de pe raza municipiului Lugoj și satele aparținătoare, Tapia și Măguri. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei juridice, de disciplină, muncă, învățământ, sănătate, familie, protecție socială, protecția copiilor, apărarea ordinii și liniștii publice, respectarea drepturilor omului și libertăților cetățenești, culte);
- Proiect de hotărâre nr. 19 privind iniţierea procedurii de concesionare/închiriere a suprafețelor de pajiști din extravilanul Municipiului Lugoj, rămase libere (nealocate). Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 26 privind darea în administrare societății “Meridian 22” S.A. Lugoj – în insolvență, in insolvency, en procedure collective a unor bunuri mobile aflate în patrimoniul Municipiului Lugoj. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 27 privind aprobarea listei de priorități în soluţionarea cererilor de locuinţe din fondul locativ de stat destinate închirierii. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 28 privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal – „Construire spații comerciale, apartamente cu servicii hoteliere și locuințe colective P+3E, împrejmuire proprietate”, municipiul Lugoj, județul Timiș. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 29 privind însușirea raportului de evaluare al imobilului situat în Lugoj, str. Episcop Dr. Ioan Bălan nr. 17, ap. 2 (fostă Semenicului), județul Timiș, înscris în C.F. nr. 402268-C1-U2 Lugoj (nr. C.F. vechi: 3751/II), nr. cadastral 402268-C1-U2 și în C.F. nr. 402268 Lugoj (nr. C.F. vechi: 3751 col), nr. top. 270-271. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 33 privind aprobarea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției lunare pentru anul 2024, datorată de beneficiarii și /sau susținătorii legali ai acestora, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în cadrul Complexului de servicii pentru persoane vârstnice „Sfântul Nicolae”. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei juridice, de disciplină, muncă, învățământ, sănătate, familie, protecție socială, protecția copiilor, apărarea ordinii și liniștii publice, respectarea drepturilor omului și libertăților cetățenești, culte);
- Proiect de hotărâre nr. 34 privind respingerea plângerii prealabile formulată de Sindicatul „Sănătatea Lugoj”. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei juridice, de disciplină, muncă, învățământ, sănătate, familie, protecție socială, protecția copiilor, apărarea ordinii și liniștii publice, respectarea drepturilor omului și libertăților cetățenești, culte);
- Proiect de hotărâre nr. 35 privind aprobarea unui schimb de terenuri. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 36 privind transmiterea în folosință gratuită a imobilului-teren înscris în C.F. nr. 417874 Lugoj, nr. cadastral 417874, Bisericii Penticostale „Betesda” Lugoj. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei amenajarea teritoriului, administrarea patrimoniului, urbanism, servicii publice, protecția mediului);
- Proiect de hotărâre nr. 38 privind aprobarea contului de execuție al bugetului local pe trimestrul IV al anului 2023. Inițiator: Primarul interimar al Municipiului Lugoj (Necesar avizul Comisiei activități economico – financiare, agricultură, comerț, turism, activități social – culturale, tineret și sport).
II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.
III. Diverse.