ANUNȚ privind elaborarea proiectului de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de autorizare și desfășurare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj

Astăzi, 08.12.2022, Primăria Municipiului Lugoj anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ: Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de autorizare și desfășurare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj.

Una dintre atribuțiile autorității locale, conferite prin legislația specifică în materie, este reglementarea activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza unității administrativ teritoriale, stabilirea cerințelor necesare pentru desfășurarea activităților din sectorul comercial și al serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj și procedura de eliberare a acordurilor necesare desfășurării acestor activități.

Activitatea comercială se exercită cu referire la produsele alimentare, nealimentare și la serviciile de piață prevăzute în anexa la O.G. nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 650/2002, precum și în alte acte normative de reglementare incidente.

Prin reglementările cuprinse în regulamentul propus se are în vedere realizarea următoarelor obiective: implementarea unor condiții care să asigure desfășurarea activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață într-un cadru civilizat; stimularea dezvoltării activității de comercializare a produselor și serviciilor de piață; asigurarea concurenței loiale și a liberei circulații a produselor și serviciilor de piață; informarea corectă și protejarea intereselor consumatorilor; modernizarea și dezvoltarea formelor de distribuție; promovarea diverselor tipuri de rețele de distribuție și forme de vânzare.

Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include: referatul inițiatorului, textul complet al proiectului de hotărâre și  Regulamentul  privind condițiile de autorizare și desfășurare a activităților  de comercializare  a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj.

Documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei, secțiunea „Transparență decizională”, la linkul www.primarialugoj.ro și la sediul instituţiei din Lugoj, Piața Victoriei, nr. 4. Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 23.12.2022 ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: contact@primarialugoj.ro; prin poştă, la adresa: Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr. 4, Lugoj, jud. Timiș sau la sediul instituţiei, la Biroul de relaţii cu publicul, între orele 8-16.

Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri cu privire la proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de autorizare și desfășurare a activităților de comercializare a produselor și serviciilor de piață pe raza Municipiului Lugoj.”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.primarialugoj.ro, secțiunea „Transparență decizională”. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată tot în scris.

Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 23.01.2023.

Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0256/352240, e-mail: contact@primarialugoj.ro, persoană de contact: Iuliana-Alina Chiriac.

PRIMAR INTERIMAR

                                                        Bogdan-Ștefan Blidariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.